7 Eylül 2017 Perşembe

Helsinki - Londra - Bodrum (2017)

29.08.2017 - 06.09.2017 (8 gece)

29.08 - salı. Helsinki 
30.08 - Çarşamba. Helsinki 
31.08 - Perşembe. Londra
01.09 - cuma. Londra 
02.09 - cumartesi. Gece yolculuğu 
03.09 - pazar. Bodrum 
04.09 - Pazartesi. Bodrum 
05.09 - salı. Bodrum

İnternette bunu gördüğüm için Helsinkiye gitmiştim:
(15 Eylül'e kadar sürecek geçici sergi)



Seurasaari'deki açık hava müzesi:
Finalndiyanın her yerinden topnaıp getirilmiş geleneksel evler (enstalasyon içinden çekilmişi fotoğraf)


Aynı fotoğrafı ben de çektim:
Tahtalarda kararma başlamış. Nerde kaldı teknolojimiz, hani? 1000 yıllık geleneği küçümsemeyeceksiniz arkadaşım. Tasarımla üretim işlevlerini ayırdık, sayısal yaptık demekle elinde bir çekiç bir çivi olan ustayı yenemezsiniz.

15 eylüle kadar açık olduğuna keşke daha önceden baksaymışım, neyseki bu sefer problem olmadı. 

Bir de aklıma şu soru geldi:
Çok paran olsan da yine çalışman gerekecek. Böyle bir durumda ne iş yapmak isterdin? Bunu bulabilirsen sanki gerçekten sevdiğin işi de bulabilirsin. 

Gitmişken lonely planet finland kitabındaki yürüyüş turunu yaptım. 
Fin saunasına gittim. 

Bir dahaki sefere şunları yapmak gerek;
- Suomenlina adası ziyaret 

-Muze ve galeriler; Museo finn archt. Ve Kiasma!

Perşembe 
Londra. 
- Banner restoran
- Downstairs at the king's head. Comedy club. 

Cuma
- one canada square (camary wharf) binasındaki arkadaşımı ziyaret ettim. 
36. Kattaki kafeteryadan Manzarası:
One Square Central'dan Londra...

- Tower of london yakınlarında dolandık 
- St katherine docks'da yemek yedik (bi Fransız zincir restoran 'da)

Porridge nasıl yapılır ögrendim: ( şimdilik sadece ingilizce)

Yulaf (uncooked)
4 big spoons of the porridge
Put The water to cover the porch
Coconut oil. Cocoa nibs. Natural ginger. 
Cook it. 10 - 20 mins. Stir a couple of times. Leave it. 
Sun flower seeds. 
Add fruits. Optional. Nuts. Cut up apple half, berries, strawberries, banana(?), kiwi, plum, apricot

Ayrıca senze siyu:
Vegetable juice:
Bit of green. Kale? Or spinach. Red pepper little bit. Beetroot a bit. 
One green and one colored. 
 Carrots as colored for ex.  Add water. Drink asap. Nutri bullet ( Blender). 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder