29 Aralık 2014 Pazartesi

Londra

(26.12.2014 - 28.12.2014)
Cuma LHR (Heathrow) gidiş, pazar LGW (Gatwick) dönüş

Heathrow Terminal 2'den metroya (Piccadilly Line'a) binip Green Park'ta Victoria Line'a geçtim, Tottenham Hale durağında indim.

Ertesi sabah ablamlarla Liverpool Street metro durağına yakın Breakfast Club'a gittik. 2. el pazarı Spitalfields Market'te dolandık, Patisserie Valerie'de pasta yedim. Her yerde yeniyıl süslemeleri vardı. Ofislerde çalışan olmasa da ışıklar hep açıktı (Hep açık duruyormuş - özellikle Canary Wharf'da).

Liverpool Street İstasyonu - Capcanlı
İran'ın güzel bir tarihi varmış. Lonely Planet kitabında güzel yazıyormuş. Ben zaten o kitabı aldıydım, hemen plana dahil ediyorum. Arkadaşım Monica'nın İran'ı ziyaret önerisi: İsfahan (1-2 gün), Şiraz (2-3 gün), Tahran (2-3gün).

Gatwick havaalanına gitmek için: Piccadilly Line'a binip Victoria durağına, oradan da direkt Gatwick Express ile havaalanına. Express tren 30 dakika sürüyor, her 15dk'da bir sefer var (22GBP).

Arabayı havaalanının otoparkına bırakmak: cuma akşamdan pazar akşamına: 89TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder